reede, 7. aprill 2017

Kana-riisi pada.

Kui ma otsustasin selle toidu kasuks, olin kindel, et see tuleb mul üksi ära süüa.Kuna ma lisasin sinna väga palju köögivilju ja teades mu jonnakaid lapsi, siis ei söö peale minu seda mitte keegi.
Aga Ohhh üllatust, me sõime Mariellega kahekesi selle poti täie ära :)

Ainult mis ma valesti tegin, liialdasin karriga. Esimene kord kui proovisin tundus, et on vähe, teist korda proovides sai liiga palju :) Korralik tulekahju oli suus. Noooh, ega ma ei saanud asja nii jätta. Ära ka visata ei tahtnud, vaatasin mis mul külmikus on. Ja otsustasin piima lisada, et ehk tõmbab veidi tagasi. Toimis küll, oli vaja natuke seista, siis kannatas süüa küll :)


  • Keetsin 3 pakikest riisi
  • Praadisin pannil kana-kuubikud, lisasin sibula, küüslaugu, paprika
  • Külmutatud köögivilja segu, kus oli lillkapsas, brookol, porgand, hernes- need ka pannile kanaga koos küpsema.
  • Kana maitsestasin soola ja pipraga.
  • Hiljem kokku segades lisasin siis karri-maitseainet, aga sellega tuleks ettevaatlik olla. Järgmine kord olen targem. Tasa ja targu!
Mulle selline riisi ja kana kooslus väga meeldis. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar