reede, 3. veebruar 2017

Tervislikult toitudes.

Veebruar tuleb väikese väljakutsega.

Otsustasin enda beebikilodest jagu saada, tellisin toitumis-ja treeningkavad. Ja mis suuremat motivatsiooni andis oli, minu sõbranna. Kellega koos selle ettevõtmise tegime.
Ma pole just kõige suurem hommikusöögi armastaja, tavaliselt söön alles kella 12-13 vahel. Hommik algab 1-2 tassi kohviga.
Tänaseks olen igal hommikul ( 09:00 ) hommikusöögi valmistanud.
Peamiseks on peekon ja muna, et liiga üksluine poleks, lisan juurde erinevaid köögivilju.
Igatahes ma annan endast parima-ootan väga tulemusi.



Treeningsaali veel ei ole jõudnud, aga uuel nädalal lähen kindlasti. Hetkel teen pojaga jalutus-maratone. 
Ennast teades, siis ei ole ma eriline jalutamise fänn, aga ega pekstes parem pole. Samas 2in1. Poiss saab värsket õhku ja mina saleda figuuri.

Siia tulevad meie km iga päeva kohta:

  1. 5 km
  2. 10 km
  3. 5,4 km
  4. 1,6 km ( Nädalavahetus ) 👊
  5. 0 km     (Nädalavahetus)  ✌
  6. 6 km
  7. 3,1 km
  8. 4,9 km
  9. 1 km
  10. 7,7 km
  11. 1 km
  12. 0 km
  13. 0,6 km
  14. 6,1 km
  15. 8,3 km
  16. 1,6 km
  17. 0,5 km
  18. 1 km
  19. 1 km
  20. 1,2 km
  21. 1 km
  22. 3 km
  23. 1,5 km
  24. 1,1 km
  25. 1,5 km
  26. 1,3 km
  27. 2,6 km








Peekon, muna, kodujuust, tomat, kurk. 
Vesi, kohvi.

Lõunaks sõin: Tatar, hiinakapsas, tomat, kurk, makra, kodujuust.
Vesi.

Vahel juhtub ka nii ...  😎😃

Muna, peekon, tomat, avokaado.
Kohvi ja värskelt pressitud greibi-apelsini mahl.
Maitsestan endale päevaks 2 l vett, apelsini ja kurgiga. See on laste lemmik ka 💪😉

Kõht oli tühi ja kapis oli tatar, kanafilee ja peekon. Hopstiii kõik pannile ja valmis ta sai. Väga maitsev sai, eelnevalt pole neid 3-e kokku pannud.

Banaan, õun, mandariin, hiinakapsas, kaneel, mesi ja kreekapähklid!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar