reede, 20. jaanuar 2017

Blogi sünd!

Kuidas tekkis blogi!?

Ise ei ole selle peale tulnud, aga selleks ongi tuttavad, kes sellele teerajale viivad! Tervitused Annely´ le. 

Kes  oli niiiii pahane mu toidu-piltide üle. Aga mulle meeldis, kiusasin teda tahtlikult juba. Lubas mind Fb-is ära blokkida 😁😂

Süüa teha mulle meeldib, eriti kui saab uusi asju katsetatud. Päris tihti jagan oma valmis tehtud söökidest pilte sõbrannadega, kes on vaimustatud olnud ja tulnud õhtustama.  Endal on tänu sellele hea tunne...järelikult tuleb kokkamine hästi välja .  Noo jaaaa siiani pere nälga pole jäänud. 
Sõbrannade puhul ootan alati ausat tagasisidet. Ja selle olen ma ka saanud. 

Igatahes ei jää see blogi niisama kuivama ja tühja passima. Nii palju kui laste kõrvalt jõuab, teen oma hõrgutavaid roogasid ja kirjutan neist lühikese loo! Kõige suuremat tänu ja rahulolu tunnen kui taldrik on tühjaks söödud ja nõutakse juurde. 🙂 Lihtne kiitus paneb päeva särama. 

Minust ei saa meisterkokka üle maailma, aga oma kodus olen küll meister ja kõige parem!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar