pühapäev, 22. jaanuar 2017

Siga ja köögiviljad.

Sea välisfilee ja köögiviljad ahjus.

Mina ja lapsed armastame värskeid köögivilju süüa, Maarisele meeldivad ka ahjus küpsetatud juurikad.

Plaan oli ahju üks ilus lihatükk küpsema panna. Aga mis kõrvale saab, seda veel ei teadnud.

Mul oli u 700 g sea välisfilee (turult ostetud)
Enne ahju panemist, maitsestasin ära ja lasin tunnike toasoojas seista.
Ahju panin 150 C peale. Ma olen viimasel ajal liha teinudki ühel ja samal temperatuuril, küpseb kauem,aga pärast on maitsev ja mahlane liha. (Kunagi sai liha ahju panna 200 C ja kuivas pm kokku ja oli kivikõva).

Liha oli ahjus 2 h küpsenud. Ja otsustasin kartuli, porgandi ja paprikad lihale juurde panna. Maitsestasin soolaga. Ja lasin lihaga koos veel 1 h küpseda-kokku 3h ahjus. Peale raputatud maitserohelist.


Mina ja Kenneth sõime porgandeid sellise isuga, et siiani ei usu. Kuna köögiviljad  küpsesid lihaleemes, siis küpsemise ajal said hea maitse.
Teinekordki võib teha! Lõpuks saab lapsed korralikult sööma!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar