reede, 20. jaanuar 2017

Hakkliha pätsid.

Hakkliha pätsike munaga!

Kunagi tegin ka,aga ei tulnud nii hea välimusega kui täna.
Seekord olinn targem, ei tõmband ahju 200 C, vaid tasa ja targu. Alguses 150 C ja pärast 200 C u 10 min, et ilusa päevituse saaks. 😁😀

Nali naljaks, ma ei ole kunagi hakkliha sõber olnud, lihtsalt ei meeldi. Kui olen söönud, siis on hamba alla sattund jubedad krõmpsuvad "asjad" ning suured sibula tükid vms. Ja rohkem ei ole julgend süüa.
Aga enda tehtud toite hakklihast söön.

Aga mis mina teen, lasen sibula ja küüslaugu läbi vana hakkliha masina peeneks. Minu lapsed samasugused naq mina kes valivad mida söövad. Tegelikult on nii, mida rohkem sibulat-seda maitsvam on kotlett v pikkpoiss.
Pm see mis ma tegin ongi pikkpoiss, väheke tuunitud!



Mees ei luba enam süüa teha kodus, pidin ta suureks söötma :D

Armastus käib ikka kõhu kaudu.

Ma vaaritan ja küpsetan täpselt nii kaua kuniks isu ja tahtmist on. Varsti on tellitoit.ee 😅😆😎





Õhtusöögist saab teha hommikuks võileibu.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar