teisipäev, 24. jaanuar 2017

Kakaokissell.

Kes mäletab magustoitu lapsepõlvest!?
- lasteaiast
- koolist
 MINA!!! - Ja kindlasti on kõik seda söönud ja mäletavad!

Ma ei ole vist kunagi seda ise teinud, vähemalt ei meenu. 
Pool päeva mõtlesin, et teeks midagi "vana". Voilllaaaa- välja mõtlesin!
Küsisin lastelt ka mis nemad arvavad, Kenneth ei saanud algul aru millisest magustoidust räägin, aga kui mainisin kuidas magustoitu minu kooli ajal kutsuti "kaameli ila", "leopoldi kaka" 😋😉😅
Siis oldi kahe käega selle poolt. Valmistamisel aitas Kenneth kaasa!

Valmistamine on nii lihtne ja aega ei kulu palju.
Vaja läks:

  • 1 l piima
  • 2 spl kakaod - panin ka nesquik kakaopulbrit
  • suhkurt (pane nii palju kui heaks arvad)
  • 0,5 tl vanilliekstrakti ( tegelikult seda sinna ei panda, aga mina tahtsin)
  • tärklist ( 3 spl, kui tahad paksemat-pane rohkem) 
Tee nii: Oluline on koguaeg vispliga segada!
Pane piim potti, kuumuta keemiseni, lisa kakao ja suhkur (vanilli), sega väiksemal tulel, tärklis ja piim sega omavahel klaasis ja vala samal ajal segades juurde, et tükki ei läheks magustoit. Pm ongi valmis. Kui jäi vedelaks, võid natuke piima ja tärklise sugu juurde teha.

Mina sõin mustikamoosi ja mustikatega. Ideaalis käib juurde hapu moos, näiteks mustsõstra moos!
Kiire, lihtne ja odav magustoit, sobib iga ilmaga! 
Head isu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar