laupäev, 28. jaanuar 2017

Kartulisalat

Kartulisalat-vaieldamatu lemmik! Seda võiks süüa iga ilmaga, aga siis kui olen ise oma väikeste kätega valmis vorpind.
Kirjutan mis peab kindlasti selles salatis olema ja mida ei tohi mitte mingil juhul panna.


  • Keeduvorst
  • 4-6 muna
  • 750  g hapukoort
  • 300 g majoneesi
  • 1 terve värske kurk (Luunja)
  • 5 keskmise suurusega hapukurki ( Kindlasti hapu, mitte marineeritud)
  • 1 keskmine mugul-sibul
  • 1 tl sinepit
  • soola ja pipart, kuivatatud tilli.
  • Hapukurgi vedeliku
  • Keedukartul (keedan koorega)
Ma ei pane salatisse porgandeid, õunu ja herneid vms. Mulle ja ka teistele mu pereliikmetele ei meeldi salatis herned. Me võime neid niisama süüa. Tihti ostame purgi herneid ja paneme endale prae kõrvale. Või süüakse otse lusikaga purgist.
Ja miks just hapukurk...apppiii see maitse!! See on 100% parem kui marineeritud kurk, marineeritud kurk on magus ja äädikane ning pole hea.
Majoneesi ja hapukoore kogus on kindlasti kõigil erinev, oleneb mida keegi salatist ootab. Ja hapukurgi vedeliku lisan, et salat vedelam oleks. Teinekord kui salat on ööpäeva külmikus olnud, siis hommikul ennem söömist kallan natuke juurde ja segan korralikult läbi.
Kartulisalat peab jääma traditsiooniliselt maitsvaks,ainuke toit mida ma ei tuuniks mitte kunagi.
Olen proovinud erinevaid ja ei ole hea, aga see on jällegi minu arvamus, maitseid on erinevaid.

Salati kõrvale sobib ükskõik mistahes lihatoode. Minul seekord Rakvere pereviiner (NB: See on ainuke viineri-toode mida ma söön).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar